تور ارزان

تور
  • ۰
  • ۰

اگر قصد شرکت در تور مالزی را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید، در این جا توضیحات جامعی در خصوص این کشور و مردمانش داده شده و در کنار آن لیست جاذبه ها نیز آورده شده است. ناگفته نماند که شرکت در تور مالزی می تواند از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان باشد. یکی از الزامات سفر به مالزی خرید بلیط است، در این بخش توضیحاتی را در این زمینه ارائه می دهیم. در ابتدا بدانید که پروازهایی که به سمت مالزی می روند مستقیم هستند ولی امکان استفاده از پروازهای غیر مستقیم و خارجی نیز میسر است. در این سفر نیاز به اخذ ویزا مالزی ندارید و می توانید در مدت زمان 14 روز بدون ویزا در این کشور حضور داشته باشید، مجموعه ما تورهای متنوعی ارائه داده است که می توانید بسته به بودجه و شرایط خود یکی از آن ها را برگزینید. در ادامه با تعدادی از فرودگاه های کشور نیز آشنا می شوید، این فرودگاه ها می تواند مقصد تور شما نیز باشند.

راهنمای سفر با تور مالزی

اگر می خواهید در تور مالزی شرکت کنید این بخش را مطالعه نمایید تا با این کشور و مردمانش بیشتر آشنا شوید. این کشور در بخش جنوب شرقی آسیا واقع شده و جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است، اگر از علاقمندان به غواصی هستید پایتخت این کشور یعنی شهر کوالالامپور بهترین منطقه برای تفریح شما خواهد بود. اگر بلیط کوالالامپور را تهیه کنید و با تنوع فرهنگی  آنجا آشنا شوید نظرتان را به خود جلب می کند. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

زبان و فرهنگ مردم مالزی

اگر می خواهید راجع به مردم مالزی بدانید بهترین صفت برای توصیف آنها مهمان نوازی است، اگر در تور مالزی شرکت کنید از بودن در کنارشان لذت می برید. برخی از جمعیت این کشور را هندی ها و چینی ها تشکیل داده اند که به آیین بودا معتقدند. در صورت سفر به این کشور برای غذا نیز به مشکل نخواهید خورد چرا که رستوران ها و فروشگاه هایی که گوشت با آرم حلال ارائه می کنند یافت می شود. ناگفته نماند که بومی های این کشور مسلمان هستند و اخلاق بسیار خوبی دارند. این کشور نژادها، فرهنگ ها و زبان های بسیاری دارد و شاید یکی از دلایل جذابیتش همین باشد. مالایایی ها همان مسلمان ها هستند که بخش زیادی از جمعیت مالزی را تشکیل داده اند، اگر در تور مالزی شرکت کنید حتما با آن ها آشنا می شوید.

زبان مردم این کشور مالایی است که زبان مردم بومی کشور محسوب می شود. خوب است بدایند که مالزی 30 میلیون جمعیت دارد و 61 درصد این جمعیت مسلمان هستند، البته این آماری است که در سال 2010 اعلام شده است. برای شرکت در تور مالزی خوب است بدانید که این کشور 4 ساعت و نیم از تهران جلوتر است و واحد پول آن نیز رینگیت است. هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید ساعات دلپذیری را در این جا سپری کنید. در ادامه راجع به آب و هوا و جاذبه های گردشگری نیز با شما گفتگو می کنیم.

راهنمای سفر به مالزی

وضعیت آب و هوایی مالزی

یکی از جذابیت های تور مالزی آب و هوای استوایی این کشور است، یعنی قرار است سفری گرم و مرطوب را در کنار ساحل های شنی تجربه کنید. در طول روز شاهد دمای 30 درجه سانتی گراد هستید و نشانه ای از تغییرات لحظه ای آب و هوا مشاهده نمی کنید. اگر به قدم زدن زیر باران علاقه دارید می توانید بعد از ظهرها از فرصت بهره بگیرید و این کار را انجام دهید چرا که اکثر بعداز ظهرهای این کشور بارانی است. در بخش بعد راجع به بهترین زمان شرکت در تور مالزی صحبت می شود پس ما را همراهی نمایید.

منبع : https://safaryar.net/tours/malaysia/

  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • sahar sani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی