تور ارزان

تور
  • ۰
  • ۰

تور ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا

اگر قصد دارید در تور ایتالیا شرکت کنید این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید با سطح آگاهی قابل قبول سفرتان را آغاز نمایید. این کشور در جنوب قاره اروپا واقع شده است و پایتخت آن شهر رم می باشد. در ابتدا یونانی ها بر ایتالیا حکومت میکردند و سپس رومی ها، طبق اطلاعات ثبت شده توسط یونسکو حدود نیمی از آثار فرهنگی دنیا در این کشور جای گرفته بنابراین میتوانید سفری دلپذیر داشته باشید. امروزه ایتالیا یکی از برترین کشورهای توریست پذیر جهان است که طبیعت بی نظیر و آثار فرهنگی اش علت این پیشروی هستند. ناگفته نماند که زبان رسمی این کشور ایتالیایی ست و جمعیتی معادل 60 میلیون و 600 هزار نفر دارد، البته این آماری ست که در سال 2010 به ثبت رسیده است.

واحد رسمی پول کشور یورو است، و جزو پنج کشور پرجمعیت اروپا شناخته میشود. بیش از 91 درصد مردم ساکن در این کشور مسیحی هستند و در 10 درصد باقیمانده پیروان ادیان دیگر دیده میشود.

تور ایتالیا | قیمت تور ایتالیا | تور ارزان ایتالیا | تور ایتالیا لحظه آخری

دانستنی هایی درباره کشور ایتالیا

در ادامه نیز اطلاعاتی در خصوص ایتالیا مطرح میشود که شاید ندانید:

  1. مردم بخش هایی از کشور که با اتریش و آلمان هم مرز هستند به زبان ایتالیایی نیز تسلط دارند.
  2. در بخش شمال غربی نیز مردمان هم مرز با فرانسه به زبان فرانسوی آشنایی دارند، این هم مرز بودن باعث شده است که بسیاری از افراد که در تور فرانسه شرکت می کنند به ایتالیا هم سفر داشته باشند.
  3. حدود 825000 مسلمان در ایتالیا زندگی می کنند.
  4. پیروان ادیان دیگری غیر از مسیحیت که در این کشور ساکن هستند اکثرا مهاجر اند.
بخش1
  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • sahar sani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی