تور ارزان

تور
  • ۰
  • ۰

فرهنگ و زبان مردم آلمان

کشور آلمان دارای شهرهای تاریخی و ساحلی بسیار مفرحی است که بازدید از هر یک خالی از لطف نیست. این کشور برای گشت و گذار بی نظیر است بنابراین در سفر به کشور آلمان زمان کافی در نظر بگیرید. در این کشور هر جاذبه ای که فکرش را می کنید دیده می شود، شما می توانید کشور آلمان را یکی از جاذبه های تور اروپا و ارزان گردشگری در اروپا قلمداد کنید.

زبان رسمی در این کشور آلمانی است و واحد پولی که مورد استفاده قرار می گیرد یورو اعلام شده است. در نظر داشته باشید که در این کشور بیشتر مردم به زبان آلمانی صحبت می کنند و شرایط به صورتی است ارتباط گرفتن با این مردم بسیار آسان است. در واقع به دلیل اینکه مردم شهرهای مختلف آلمان علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستند می توانید با زبان مرسوم انگلیسی با این افراد ارتباط بگیرید.

فرهنگ و زبان مردم آلمان

آب و هوای کشور آلمان

کشور آلمان دارای آب و هوای گرم و بسیار مطبوع است. در واقع سه فصل سال در آلمان هوا ملایم اعلام شده است و تنها فصل زمستان آن سرد و برفی است. در آلمان احتمال بارندگی زیاد است و بهتر است که از چتر در سفر خود استفاده کنید. در زمستان آب و هوای کشور آلمان به منفی 10 می رسد و در فصل تابستان شاهد دمای بیش از 35 درجه نیز خواهیم بود. معتدل بودن هوای آلمان سبب شده است که عموم افراد علاقمند به بازدید از این کشور زیبا باشند. در واقع شما می توانید در هر فصلی به این کشور سفر کنید، البته سفر به آلمان نیازمند به دریافتویزای آلمان بوده که باید مراحل اخذ این ویزا را طی کنید.

افرادی که علاقمند به ورزش های آبی هستند بهتر است فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنند و افرادی که علاقمند به ورزش های زمستانی هستند می توانند از مفرح ترین فضایی که در این کشور فراهم شده است لذت ببرند. به شما پیشنهاد می کنیم در تور آلمان بازدید از مناطق طبیعی آن را از یاد نبرید.

بهترین زمان سفر به کشور آلمان

کشور آلمان یک مقصد گردشگری بسیار مشهور و چهار فصل است. برای سفر با تور آلمان هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در هر فصل از این کشور دیدنی و شگفت انگیز است یعنی به راحتی میتوانید در تمام طول سال برای دریافت ویزا، وقت سفارت آلمان را دریافت کنید. اگر شلوغی و ازدحام زیاد شما را خسته نمی کند روزهای گرم و آفتابی فصل تابستان بسیار با ارزش و لذت بخش است. افرادی که با هوای سرد مشکلی ندارند می توانند.

سفر با تور آلمان در زمستان

فصل زمستان را برای سفر به کشور آلمان انتخاب کنند. به این ترتیب فضایی فراهم می شود تا با هزینه ای بسیار ارزان و مناسب دیدنی های این کشور را پوشش دهید. عموماً هزینه اقامت و پرواز کشور آلمان در فصل زمستان ارزان تر از سایر فصل ها اعلام شده است.

ماه مه بهترین زمان لذت بردن از جاذبه های طبیعی این کشور است، هتل ها و پروازهایی که در این ماه برای شما فراهم شده اند دارای قیمت مناسبی هستند و پس از این دوره با افزایش قیمت روبرو خواهید شد.در کشور آلمان فستیوال هایی برگزار می شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست. در واقع در این کشور می توانید بهترین جشن های سالانه را مورد بازدید قرار دهید.

سفر با تور آلمان در تابستان

فصل تابستان از دسته فصل های بسیار لذت بخش از نظر آب و هوایی محسوب می شود و شما می توانید با کمترین میزان بارندگی از هوای مطبوع آلمان لذت ببرید.استخرهای روباز و سواحل به یاد ماندنی کشور آلمان در فصل تابستان بی نظیر است.

سفر با تور آلمان در پاییز

فصل پاییز آلمان بسیار زیبا و شگفت انگیز است. هزینه پرواز و هتل ها در این فصل بسیار ارزان هستند و برای افرادی که قصد سفر ارزان قیمت دارند، تور آلمان بسیار مناسب است.

در نظر داشته باشید که هزینه سفر به کشور آلمان در ایام کریسمس به بیشترین قیمت خود می رسد به این ترتیب گردشگران زیادی برای تماشای جشن ها و برنامه های کریسمس و حتی برای مهاجرت به آلمان به این کشور سفر می کنند.

بهترین زمان سفر به کشور آلمان

اطلاعات پرواز و فرودگاه کشور آلمان

فرودگاه بین المللی هامبورگ دومین فرودگاه بزرگ در کشور آلمان محسوب می شود. این فرودگاه در سال 1911 ساخته شده است و از قدیمی ترین فرودگاه های دنیا محسوب می شود. این فرودگاه در فاصله هشت و نیم کیلومتری شهر هامبورگ قرار دارد و به 130 مقصد در سراسر دنیا پرواز می کند و کسانی که قصد شرکت در تور ترکیبی مانند تور فرانسه دارند می توانند از این فرودگاه استفاده کنند.

مشهورترین جاذبه های کشور آلمان

دروازه براندنبورگ

دروازه براندنبورگ اولین سازه کلاسیک این شهر محسوب می شود. طرح بنای این دروازه بسیار مشابه ورودی شهر آتن است، این سازه شکوهمند 26 متر ارتفاع دارد. این دروازه 6 ستون دارد و به سبک دریک ساخته شده است. پنج دروازه عبور و مرور دیگر نیز در این منطقه وجود دارد که هر یک دارای زیبایی های خاصی هستند. شما می توانید از دو راه جداگانه به این دروازه زیبا دسترسی داشته باشید. در این منطقه مجسمه ای به شکل اسب قرار دارد که به صورت خاصی طراحی شده است. این بنا یکی از نمادهای مشهور این کشور در تور آلمان محسوب می شود.

کلیسای جامع سنت پیتر

کلیسای جامع سنت پیتر بلندترین بنا در آلمان است که در کرانه رود ریان قرار دارد و بسیار زیبا و جذاب است. طرح معماری به کار برده در این کلیسا گوتیک است و از بزرگترین کلیساهای جامع در اروپا محسوب می شود. ساخت این بنای با شکوه به سال 1248 باز می گردد. ساخت این بنای با شکوه به سال 1248 باز می گردد. این کلیسا 56 ستون دارد و بخش های مختلف کلیسا به شکل خاصی طراحی شده است.

جنگل سیاه آلمان

جنگل سیاه با تپه های انبوه و تیره رنگی تزیین شده است که از محبوب ترین مناطق دیدنی کشور آلمان محسوب می شود. این جنگل در بخش جنوبی کشور آلمان قرار دارد و در 160 کیلومتری فروزیم قرار دارد. این بنا بهشتی بسیار زیبا برای دوست داران طبیعت محسوب می شود. فعالیت های ورزشی و تفریحی که در این جنگل فراهم شده است با سلیقه بسیاری از افراد سازگار است. این جنگل از قدیمی ترین فضاهای اسکی آلمان محسوب می شود. موزه فضای باز جنگل سیاه را در تور آلمان از دست ندهید.

در این منطقه قله های بلندی قرار دارد که بر روی آن یک سری فضای طبیعی دیده می شود. ساعت های کوکوی از بهترین جاذبه های این منطقه محسوب می شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست. کمی آن طرف تر از این جنگل قصری بسیار زیبا دیده می شود که بر دامنه کوه های آلپ قرار دارد، این منطقه از زیباترین بناهای تاریخی آلمان است. بازدید از این قصر در فصل بهار بسیار لذت بخش است. برای بازدید از این قصر باید بلیط تهیه کنید البته هزینه خرید بلیط ارزان و مناسب است.

مناطق طبیعی کشور آلمان در تور آلمان | جنگل سیاه آلمان

بندر تاریخی هامبورگ

در مرکز بندر تاریخی هامبورگ، سرزمین عجایبی وجود دارد که به سرزمین مینیاتوری مشهور است. این منطقه بزرگترین ماکت خط آهن دنیا را شامل شده است. بازدید از این منطقه برای هر سلیقه و هر رد سنی لذت بخش است.این مجموعه بیش از 12 هزار متر مسیر راه اهن دارد. 890 قطار و بیش از 300 هزار لامپ و مجسمه های زیبا در این منطقه دیده می شود.بازدید از این مناطق ساعت ها طول می کشید و بهتر است یک روز کامل را برای بازدید از این منطقه اختصاص دهید. شهر مینیاتوری در جهان شهرت خاصی دارد و بسیاری از افراد که در تورهای ترکیبی تور بلژیک شرکت کرده اند می توانند از این منطقه بازدید داشته باشند.

محله های شلوغ و بندرهای پر رفت و آمد در این شهر بسیار دیدنی هستند. یکی دیگر از دیدنی های تور آلمان بندر تاریخی هامبورگ است. این بندر 100 کیلومتر مربع وسعت دارد و به عنوان دروازه آلمان شهرت گرفته است. بهترین روشی که سبب می شود در این منطقه گشت و گذاری روتین داشته باشید استفاده از قایق های چوبی است که به صورت کرایه ای در این بخش قرار دارد. البته در بخش دیگری از این بندر یک مسیر پیاده روی وجود دارد که بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

رود راین

راین یکی از زیباترین و مهم ترین راه های آبی کشور آلمان محسوب می شود، این رود 1300 کیلومتر طول دارد و از سوئیس تا آلمان و هلند ادامه دارد و افرادی که در تور هلند شرکت می کنند می توانند از این رود و طبیعت زیبای آن بازدید کنند. در آلمان مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد اما این دره شگفت انگیز باید در الویت سفر قرار بگیرد. در این مسیر بیش از 40 قصر و 60 شهر قرون وسطایی قرار دارد که می توانید با ماشین و قایق به آنجا سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

جزیره موزه ها

جزیره موزه ها از دسته مناطقی است که شهرت جهانی دارد، این جزیره بین رود اسپری قرار دارد و در بین یک کانال 400 متری واقع شده است. در این جزیره می توانید قدیمی ترین و مهم ترین موزه های برلین را مشاهده کنید. در این بنا در ساب 1830 به عنوان گنجینه پادشاهی لقب گرفت. در موزه های این جزیره آثار هنری مختلفی دیده می شود. بخش خاصی وجود دارد که برای نمایش آثار قدیمی و عتیقه بسیار مناسب است شما می توانید از عتیقه های موجود در این بخش عکسبرداری کنید.

موزه پرگامون آلمان

موزه پرگامون کشور آلمان یکی از غنی ترین موزه هایی است که در کشور آلمان قرار دارد.  این موزه در شهر برلین و ضلع شمال غربی شهر واقع شده است. هر ساله بیش از یک میلیون نفر از این موزه دیدن می کنند، اقلام موجود در این موزه به دوران یونان باز می گردد، آثار متعدد این موزه هر ساله مورد بررسی تاریخ دانان قرار می گیرد.

کوه تسوگ آلمان

کوه تسوگ از دیگر مناطق دیدنی آلمان است که از رشته کوه وتراشتاین آغاز می شود. این کوه دارای دره های عمیقی است که به طرز خاصی طراحی شده است. این قله به صورتی طراحی شده است که از بالای آن می توان نقاط مختلف شهر را مورد بازدید قرار دارد. جذاب ترین بخش های گشت و گذار در این منطقه کوهستانی راه رفتن در تونل است، این تونل ها به صورتی طراحی شده اند که می توان از پنجره های آن قله های شرقی را مورد بازدید قرار دارد. مناظر زیبای اطراف این قله بسیار دیدنی و لذت بخش هستند. شما می توانید یک روز کامل را در تور آلمان به بازدید از این مکان اختصاص دهید.

جزیره روگن آلمان

جزیره روگن از زیباترین و بزرگترین جزایر بالتیک محسوب می شود و از طریق یک گذرگاه می توان از این بخش دیدن کرد. زیبایی های این جزیره بسیار شگفت انگیز است. تپه های گلی و زمین های کشاورزی رنگارنگ این منطقه برای عکس برداری فوق العاده است. پارک ها و بناهای تاریخی کشور آلمان با طرح های کلاسیک طراحی شده اند. دریاچه زیبایی در آلمان وجود دارد که به دریاچه پادشاه مشهور است. دور تا دور این دریاچه می توانید به شنا مشغول شوید.

شهرهای مشهور کشور آلمان| شهر رتنبورگ آلمان

شهرهای مشهور کشور آلمان

شهر بامبورگ

 شهر بامبورگ در کشور آلمان بسیار مشهور است. این شهر در رده رگنیتز قرار دارد و درست در محل دو شاخه شدن رود قرار گرفته است. شهر قدیمی و زیبای بامبرگ از قدیمی ترین مناطق آلمان محسوب می شود که بافت آن هنوز هم حفظ شده است. در این شهر کلیسا و صومعه های زیادی موجود دارد، مساجد این شهر بسیار شگفت انگیز است. در این منطقه می توانید در پیاده رو خاصی قدم بزنید و از کلیسای باروک دیدن کنید. در شمال این منطقه تالاری قرار دارد در سال 1736 ساخته شده است. دیدنی های این تالار بسیار با هر سلیقه ای سازگار است.

شهر رتنبورگ

شهر رتنبورگ از دسته شهرهای تاریخی و دیدنی در آلمان محسوب می شود که به دلیل خاصیت توریستی که دارد بازدید از آن بسیار لذت بخش است. قدمت این شهر به قرون وسطا باز می گردد و برج ها و قلعه های دیدنی که در این شهر قرار دارد هر یک دارای مناظر طبیعی هستند، جذاب ترین بخش سفر به این منطقه قدم زدن در خیابان های قدیمی آن است.

شهر برلین

برلین از دیگر شهرهای دوست داشتنی آلمان است که به دلیل داشتن موزه ها و بناهای تاریخی بازدید از آن در تور آلمان خالی از لطف نیست.

شهر مونیخ

مونیخ هم مثل برلین دارای سابقه طولانی در تاریخ و فرهنگ است، در این شهر خیابان های باریک و غذاهای عالی به فروش می رسد، پارک های زیبا و قصرهای باشکوهی که در این شهر دیده می شود بسیار لذت بخش هستند.

بهترین مراکز خرید تور آلمان

مرکز خرید مای زین کشور آلمان

در این مرکز خرید بزرگ و مدرن می توانید بهترین لذت خرید را تجربه کنید. این مرکز خرید نمای شیشه ای و مسیرهای پر پیچ و خمی دارد. تندیس هایی که داخل این مرکز وجود دارد شبیه به گالری های مدرن است. این بنا به شکلی تخیلی ساخته شده است. پشت این نما رستوران و فروشگاه های بسیار زیبا و مجهزی است که می توانید در تور آلمان از آن استفاده کنید. بسیاری از گردشگران تور دانمارک از تورهای ترکیبی استفاده می کنند و به کشور آلمان هم سفر می کنند.

مرکز خرید مای زین کشور آلمان

مرکز خرید نردوست کشور آلمان

این مجموعه تجاری از بهترین مراکز خرید فرانک فورت محسوب می شود که به راحتی می توانید به ان دسترسی داشته باشید، تنوع فروشگاه های این مجموعه بی نظیر است. داخل این مرکز خرید چندین رستوران و کافه وجود دارد که غذاهای فرهنگ و محلی عرضه می کنند.

دپارتمان استور کشور آلمان

اگر در تور آلمان به دنبال یک مرکز تجاری بسیار قدرتمند و برندهای مشهور هستید این مکان را از دست ندهید. در این مرکز خرید بوتیک هایی وجود دارد که بهترین پوشاک را عرضه می کنند. عموماً در این مرکز شاهد موسیقی های زنده خواهید بود.

مرکز خرید اسکاری لاین پلازا آلمان

این مجموعه تجاری تنها یک مرکز ساده نیست، در این مرکز می توانید تمامی امکانات تفریحی لازم را برای خود فراهم کنید. مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی و رستوران این مرکز بی نظیر است.

مرکز خرید هسن سنتر آلمان

مسافران تور لهستان با شرکت در تورهای ترکیبی بعد از گذراندن چند روزی در لهستان به آلمان سفر میکنند و از دیدنی ها و مراکز خرید این کشور هم بهره میبرند. این مرکز خرید سه طبقه دارد و بیش از 150 فروشگاه در این محدوده به فعالیت مشغول هستند. در این مرکز می توانید بهترین کافه و رستوران ها را مورد بازدید قرار دهید. این مرکز تجاری یک مجموعه 36 هزار متر مربعی است که به سادگی می توان با وسایل حمل و نقل عمومی از بخش های مختلف آن دیدن کرد. در این مرکز خرید می توانید هر محصولی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

منبع :https://safaryar.net/tours/germany/

  • ۹۷/۰۷/۱۸
  • sahar sani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی